عمق تنهايي.سکوت بيکسي

سلام عزيزان.به عمق تنهايي خوش آمديد.عزيزان من به ديدن وبي نميام پس دعوت نکنيد که شرمنده بشم.اميدوارم لحظات خوبيو در عمق تنهايي داشته باشيد.اگه نظري پيشنهادي انتقادي داشتيد بهم بگيد ممنون

عمــ ـــق تنهــ ـــایی

گاهی تنهایی ام آنقدر عمیق است*که در آسمان هم احساس میکنم در قفسم.











نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت22:02---6 بهمن 1390
من خودم دانشجوی روانشناسیم ولی تنهام


فریبا
ساعت13:19---7 مهر 1390
ادم وقتی قدر پدرومادر وخداشو ندونه همیشه میگه تنهام
پاسخ:اوهوم:) درسته تا یجایی حق با شماس.ولی این نمیتونه جای اونی که باید باشرو ولی نیست برات پر کنه.هیچ وقت اگه اینطور بود دیگه کسی نیاز به ازدواج نداشت که.نه عزیزم همه نمیتونن اینطور باشن که پدر مادرشون براشون همهکس بشه دیگه احساس تنهایی نکنند.بعضی پدر مادرا اصن جوری نیستند که آدم بتونه روشون تکیه کنه یا بعضیا پدر مادرشون جدا شدن یا اصن آدمای خوبی نباشند پس اونا چی باز نمیتونند بگن تنهاییم.عزیز خدام نگفت فقط با من باشید خدا اگه قرار بود همه با پدرو مادرو خدا از تنهاییشون دراند دیگه خدا عشقو اصن زوجهارو نمی آفرید.خوده خدا عشقو آفرید.من خدامو هرگز فراموش نکردم منظورم از تنهایی تنها موندن از عشقه.وگرنه خدا همیشه باهام هست همینطور پدر مادر.ممنون که بهم سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 / 6 / 1390برچسب:عکس,عکس تنهایی,عکس عاشقانه,عکسهای عاشقانه,عکس جدید,عکس رمانتیک,,ساعت14:2توسط آرمین نخستین | |


?

Love Icons

Love Icons



با کليک روي +? عمق تنهايي رادر گوگل محبوب کنيد

style=div style=0&br onmouseover=br20br